Новото GLE Coupe от Mercedes

Mercedes-Benz разкри най-новия си конкурент на BMW X6, GLE Coupe, преди дебюта си на автомобилното изложение във Франкфурт през септември.

На базата на току-що пуснатия в Австралия SUV GLE, GLE Coupe съчетава познати основи и двигатели, със скосена линия на покрива и по-къса база на колелeтата за цялостно по-спортно усещане.

С дължина 4929 мм и ширина 2010 мм, новият модел е с 39 мм по-дълъг и 7 мм по-широк от модела, който заменя. Междуосието е с 20 мм по-голямо от това на предходния модел, въпреки че е с цели 60 мм по-къса от обикновената GLE.

Носът е по същество идентичен с този на GLE SUV, но линията на покрива се наклонява драстично към задната част, както подобава за този вариант на модела, а купето има по-изразен "ханш" над арките на задните колелета.

 От Mercedes са взаимствали задните светлини от CLA и CLS, добавяйки двата вътрешни LED елемента от обикновения GLE за по-голяма приемственост между двата модела. Задния капак има интегриран спойлер, а монтирането на табелката с номера е преместено от багажника на бронята. 

Ще се предлагат колела с диапазон от 19 до 22 инча, прилягащи перфектно на леко изпомпаните арки.

Вътре предната част на кабината на Coupe версията е идентична с тази на SUV. Това означава, че водачът е изправен пред два 12.3-инчови MBUX дисплея, докато широката централна конзола разполага с тъчпад и офроуд контроли.

Пространството на багажника е 655 литра, докато задните седалки са на мястото си, а згъването им освобождава допълнителни 1135 литра, увеличавайки максималния обем до 1790 литра. Това е с цели 70 литра повече от предходния модел. Също така вече багажника разполага с място за предмети с дължина до два метра и ширина 1,08 м, като и тези две величини са подобрени в сравнение с тези на първия Coupe модел на марката.

Стандартната система за окачване е стоманена пружинна с възможност за избор на различни настройки, с които може да втвърдите окачването за по-спортно усещане на пътя или пък да придадете комофорт за по-голямо удоволствие от шофирането. Въздушното окачване се предлага като опция, както и при SUV модела. То разполага със самонивелираща се система, което означава, че тежките натоварвания не влияят на правилната стоика на автомобила и може постоянно да променя твърдостта си в зависимост от условията.

Предлага се и система, наречена „Е-active Body Control“, която може да регулира скоростта на пружината и амортисьорите на всяко колело поотделно. Способен е да устои на екстремни натоварвания, и екстремни ситуации в офроуд условия, като от Mercedes-Benz го нарякоха "най-интелигентното окачване на SUV в света".

При пускането в Европа ще бъдат предлагани два двигателя, а именно двата редови шестицилиндрови дизела познати ни вече от SUV варианта, както и от други модели излезли през последните месеци. Варианта 350d генерира 272Hp и 600Nm, докато 400d произвежда 330Hp и 700Nm. Независимо от мощността, двигателят е свързан с деветстепенна автоматична трансмисия и 4Matic задвижване на всички колела.
 
Като върхова версия за момента се предлага AMG 53 модел, извличащ мощност от "леко" хибриден също редови шестцилиндров 3,0-литров бензинов агрегат с мощност 435Hp и 520Nm - с допълнителни 16kW и 250Nm идващи от EQ Boost електромотора. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,3 секунди от застой, а максималната скорост е електрически ограничена до 250 км/ч.
 
Мощността се предава към пътя чрез настроена от AMG система за задвижване на всички колела и стандартна деветстепенна автоматична трансмисия.
 
 

В "ЕМ ДЖИ ТИ" може да поръчате Mercedes от всички модели.

Нови или почти нови, без клиентска регистрация.

Производство за немския пазар.

Европейска гаранция.



===MGT Auto Performance===

VIP клиентела

Проверете репутацията ни.