Corvette E-Ray

 

След като двигателят на Corvette C8 се премести в средата, сега E-Ray пристига като хибрид със задвижване на четирите колела и мощност от 655 к.с., променяйки играта отново.

 

 

Corvette се осланяше на традиционните си бензинови вълнения от десетилетия, но през 2023 г. Chevrolet яхва вълната на електрификацията, за да ни донесе това: Corvette E-Ray. LT2 V8 двигателя на модела C8 остава, но благодарение на монтирания отпред електрически мотор, E-Ray е първият Corvette със задвижване на четирите колела и най-бързия, заводски, произвеждан някога.

 

 

Може би това е „заигравка“ със Stingray, но тук няма игри, а само чиста скорост и сцепление. Все още можем да се радваме на познатия атмосферен 6,2-литров „малък блок“ V8 на борда, монтиран в средата, който изпраща 495 к.с. само към задните колела. Тук също работи осемстепенна кутия с двоен съединител.

 

 

След това идва електричеството под формата на електрически мотор със 160 к.с., разположен на предната ос, захранван от 1,9kWh батерия, монтирана между седалките. Общо взето, този електрифициран Corvette развива 655 к.с., спринтира от 0 до 100 км/ч само за 2,5 секунди и изминава четвърт миля за 10,5 секунди. Казва се, че системата за задвижване на четирите колела „непрекъснато изучава пътната настилка“ и се адаптира, за да отговори на условията на сцепление и нуждите на водача, като последното вероятно надхвърля първото с доста над шестстотин коня в игра.

 

 

Чисто електрическото предвижване e ограничено, като oсновното предимство на режима Stealth (напълно електрическия режим) е уважението към другите, с възможността тихо да излезете от квартала или гаража, без шума от студения V8 агрегат. От Chevy го оценяват на 8 км пробег в изключителния Stealth режим на E-Ray, който работи само до 72 км/ч или докато водачът активира бензиновия двигател с натискането на педала на газта.

 

 

Електрическият мотор има отворен диференциал и използва спирачно базирано векторизиране на въртящия момент. Той също така е предназначен да оптимизира производителността, а не ефективността, така че докато хибридът трябва да бъде най-пестеливият Corvette на бензиностанциите, не очаквайте икономия на гориво на ниво Toyota Prius.

 

 

E-Ray също така е малко над 9 см по-широк от базовия модел, което трябва да спомогне за смекчаване на въздействието на допълнителната маса. Комплект от 20“ отпред и 21“ отзад джанти са монтирани по поръчка за хибридната версия и могат да бъдат оборудвани с гуми Michelin Pilot Sport или Pilot Sport 4S с по-здраво сцепление. Тези 21“ задни колела имат колосална гума с ширина 345, за да приложат въртящия момент на E-Ray към пътя.

 

 

За да се отличи новодошлият като електрифициран Corvette, е монтирана нова предна броня, вдъхновена от Z06, задната част е обновена, за да се слее с по-широката обвивка на каросерията, а карбон-керамичните спирачки са стандартни за модела. Налични са и нови цветове, уникални за E-Ray, заедно с екстериора и интериора от въглеродни влакна.

 

 

В “ЕМ ДЖИ ТИ” може да поръчате Corvette.

Нов или почти нов, без клиентска регистрация.

Производство за немския пазар.

Европейска гаранция.

Ние използваме бисквитки, за да гарантираме, че Ви предоставяме най-доброто изживяване на нашия уебсайт.
Ако продължите да използвате този сайт, ще приемем, че приемате политиката за поверителност!